eServices для громадян у сфері авіації

У даному есе виокремелно п’ять перпективних галузей для розробки електронних сервісів у сфері авіації.

Менеджмент електронних сервісів для авіації з орієнтацією на глобальний ринок, як правило, передбачає розвинуту та налагоджену бізнес-комунікацію з авіаційними організаціями та представниками різних країн світу.

Можна виокремити декілька видів міжнародних електронних сервісів для громадян в авіаційній сфері.

До першої групи можна віднести електронні сервіси для інформування авіапасажирів щодо погодних умов, розкладу відправки літаків, причин затримки авіарейсів, стану аеропортів, статистики авіаперевезень, акцій авіакомпаній тощо. Прикладом може бути міжнародний електронний сервіс Airport Webcams (www.airportwebcams.net), що надає доступ до 1500 веб-камер різних аеропортів в режимі реального часу.

Друга група електронних сервісів має відношення до геолокаційного сегменту: карти, каталоги аеропортів, авіамаршрути. Наприклад, електронний сервіс Flight Radar (www.flightradar24.com) дозволяє відслідковувати маршрут літака за номером рейсу та є доступним у 115 країнах світу.

Третя група електронних сервісів пов’язана із сегментом комунікацій. Такі серівси дозволяють спілкуватись з представниками авіакомпаній в онлайн-режимі.  Електронний сервіс – авіарадіо LiveATC Air Radio (www.liveatc.net), є розповсюдженим у 800 аеропортах світу, та дозволяє прослуховувати діалоги між пілотами та авіадиспетчерами.

Четверта група електронних сервісів охоплює галузь розваг: фотографування під час польоту, робота з медіа-файлами, участь у тематичних спільнотах. Так, електронний сервіс www.airliners.net об’єднує любителів авіації у різних країнах світу та має базу даних з 2 мільйонами високоякісних фотознімків з авіаційної тематики.

П’ята група електронних сервісів має комерційне спрямування: онлайн-бронювання, придбання або здача авіаквитків із використанням Інтернету, попереднє замовлення бортового харчування. Даний сегмент характеризується потужною конкуренцією та великим попитом серед Інтернет-користувачів.

Залишити коментар